Arbeidstider: Man-Fre(Kl 08:00 - 18:00) Våre tjenester: Flyttevask/Nedvask, dagligvask, vinduspuss, fasadevask og periodiskvask

Kundeservice

Hvor raskt får jeg svar på min henvendelse?

Svar: Innen 24 timer, på epost eller telefon

Kan prisen diskuteres?
Svar: Alle våre priser kan diskuteres og forhandles om mengden arbeid, antall kvadratmeter, tiden som trengs og hyppigheten av arbeidet er forhold som virker inn på prisen.

Hvordan betaler jeg?
Svar: Ved faktura med innbetaling til bedriftens konto innen 10 dager etter utført arbeid. Vi arbeider kun hvitt og alle transaksjoner registreres og rapporteres.

Hvordan kan jeg klage?
Svar: Du kan klage direkte på tlf eller med vår ansatte i det jobben er utført dersom du er tilstede, eller innen 24 timer dersom du eller noen som representerer deg ikke er tilstede når arbeidet er utført.

Gir dere rabatt til personer med ulike handikapp?
Svar: Ja, vi gir rabatt til personer som av ulike årsaker har ekstra behov for hjelp til renhold og til de som er uføre. Rabatten er på opptil 25%, avhengig av graden av uføre/handikap og om du er huseier.

Hvilke materialer og produkter bruker dere?
Svar: Vår bedrift bruker økologiske og Norges godkjent produkter, utstyr og materiales, kjøpt inn i spesialforretninger innen renhold.

Hva er deres formål og kjennetegn?
Svar: Våre kjennetegn og formål er «Lavpris, rask og kvalitetsarbeid, og trygg»

Hvilke fordeler er det å være fast kunde?
Svar: Da gir vi deg den laveste pris. Du kan ververe mange andre venner og så kan du få gratis vask. Og Du bidrar oss å formidle en håp til de som er håpløs og hjelpeløs.

Lurer du om noe mer? Vennligst gjerne kontakt oss.